Author | Thread: Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
---|---|
hubbarddebra99
![]() View Profile History |
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 27 Jan, 2011 09:25 AMmy cousin, who is more like a big lovable brother than a cousin to me, took a big nasty fall on ice!!!!!!! |
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 27 Jan, 2011 04:45 PMYOU GOT IT SISTER!!! I just want to encourage you Debby that we serve an AWESOME GOD, nothing is too hard for HIM!! Lifting your cousin up in prayer with you!!! :angel: |
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 27 Jan, 2011 04:46 PMI'm praying for you too Debby!!! |
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 28 Jan, 2011 08:26 PMPraying for you. |
|
|
hubbarddebra99
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 31 Jan, 2011 09:55 AMthanks! still praying for my cousin Brian. |
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 31 Jan, 2011 05:05 PMWill do Debby!! |
Cheris
View Profile History |
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 1 Feb, 2011 04:34 AMSending prayers now and giving the message to my friends.:prayingm: |
hubbarddebra99
Please Please Pray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Posted : 24 Feb, 2011 08:54 AMThank You My Friends, |